Garantie & retouren

Terug naar klantenservice Overzicht

Producten retourneren?
Je mag tot 60 dagen na ontvangst van de producten laten weten dat je van de
koop af wenst te zien. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Je kan het modelformulier voor herroeping gebruiken om aan te geven dat je van de koop afziet, maar je bent hiertoe niet verplicht. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding vergoeden wij alle betalingen rondom je bestelling, inclusief de verzendkosten die je hebt betaald voor de levering. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de betaling hebt gedaan. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Houdt hierbij wel rekening dat de producten ongebruikt dienen te zijn. Ongebruikt wil zeggen dat deze geen gebruikerssporen heeft. Je mag de doos uiteraard wel openen om te bekijken of de producten voldoen aan je verwachtingen en om te controleren of alles compleet is. Indien het product beschadigd, vuil of incompleet is geraakt door gebruik van het artikel dan ben jij verantwoordelijk voor waardevermindering van het artikel en wordt een percentage van de terugbetaling in rekening gebracht.

Je kan je retour aanmelden via het retourformulier.



Retouropties
Voor het retourneren van je bestelling bieden we je 3 opties:

Je kunt je bestelling zelf retourneren met een transporteur naar keuze. De verzendkosten hiervan worden helaas niet door ons vergoed. Het voordeel hiervan is dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven! Dit mag naar het volgende adres: Sluisweg 200, 5237MZ ’s-Hertogenbosch. je kan je retour aanmelden via het retourformulier. De retourzending dient binnen 14 dagen na aanmelding te zijn geretourneerd.
Wij kunnen de bestelling gratis bij je op laten halen door onze transporteur. Zij kunnen op iedere werkdag naar keuze bij jou langskomen, het nadeel hiervan is wel dat wij geen invloed uit kunnen oefenen op het tijdvak van de pick-up. Hierdoor dien je de gehele dag aanwezig te zijn om het pakket mee te kunnen geven aan de chauffeur. Je ontvangt op de ochtend van de pick-up tussen 08:00 en 10:00 uur ’s ochtends een track & trace code waarin het tijdvak wordt aangegeven. Je kan je retour aanvragen via het retourformulier.
Mocht je in de gelegenheid zijn om de producten terug te brengen naar onze winkel is dit uiteraard ook mogelijk. Je kunt langskomen bij ons op de vestiging met je bestelling. Onze klantenservice zorgt er dan voor dat het pakket/de pakketten terechtkomen in het magazijn en dat de terugbetaling in gang wordt gezet. Dit zal via internetbankieren plaatsvinden, je krijgt dus geen contant geld terug.


Hoe lang is de garantie op de producten?
Op alle producten bieden wij je standaard één jaar garantie op fabricagefouten. Mocht een product een langer garantietermijn hebben, vind je dit terug op de pagina van het product zelf. Het komt erop neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen één jaar. Mocht dit onverhoopt wel het geval zijn, lossen wij het probleem graag voor je op door nieuwe onderdelen of een nieuw product te leveren.

Let op: Onder de garantie valt geen val-, stoot-, weer-, of windschade. Mocht een van je producten door een van deze redenen schade op hebben gelopen, kijken we uiteraard wel graag mee naar een oplossing. In dit geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de nieuwe onderdelen.

Mocht je een defect hebben geconstateerd, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen je vragen een foto toe te sturen van het defect via de e-mail naar info@laagsteprijsgarantie.com. Wij kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klachten
Klachten over een van onze producten of onze dienstverlening moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Je kunt je klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Gelieve tevens foto's toe te voegen, zodat we je klachten goed in behandeling kunnen nemen. Wij pakken je klacht zo snel mogelijk op. Binnen 1 tot 3 werkdagen ontvang je een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijg je een ontvangstbevestiging en ontvang je binnen 14 werkdagen een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)


Terug naar klantenservice Overzicht

Copyright © 2010 – 2018 Laagsteprijsgarantie B.V. KvK: 63374498. Alle prijzen zijn incl. btw en exclusief verzendkosten.